Moduł oferuje liczne funkcje wspierające zarządzanie sprzedażą wyrobów, jak również produktów pochodzenia zewnętrznego stanowiących często dodatkową ofertę handlową przedsiębiorstwa. Oprogramowanie umożliwia skuteczną kontrolę systemu sprzedaży i zapewnia dostęp do aktualnych informacji o klientach. Dostępna jest pełna historia transakcji związanych z kontrahentem wraz z aktualnymi informacjami o płatnościach, stanie produkcji prowadzonej dla danego klienta oraz o planach wysyłek.
Moduł Sprzedaż pozwala na przejście od oferty cenowej do przekształcenia wybranych ofert w zamówienia, jak również na monitorowanie poziomu ofert w odniesieniu do realizowanych zamówień. System jest w pełni zintegrowany z danymi technicznymi i realizacją produkcji. Już podczas rozmowy handlowej z klientem możliwe jest podanie terminu realizacji oraz dostawy zamówienia poprzez przeprowadzenie symulacji możliwości produkcyjnych, która bierze pod uwagę aktualne plany produkcyjne, dostępność surowca czy obłożenie maszyn.
W Yourcegid Manufacturing PMI mamy dostęp do rozbudowanego zarządzania cennikami, promocjami okresowymi, marżami oraz upustami w odniesieniu do wybranych klientów. Tworzenie cenników z oznaczonym terminem obowiązywania pozwala na rejestrowanie i kształtowanie cen z wyprzedzeniem. Można monitorować również poziom opłacenia faktur i poziom wykorzystania kredytu kupieckiego.
Szacowanie okresowo zmiennego zapotrzebowania klientów poprzez prognozy sprzedaży pozwala odpowiednio się przygotować do wzmożonego zapotrzebowania rynku. Ponadto sprzedaż ściśle związana jest z modułem zarządzania szansami sprzedaży w CRM, który pozwala prognozować przychody, monitorować i rozliczać działania handlowe. Sprawny obieg dokumentów pomiędzy firmą a jej kontrahentami pozytywnie wpływa na przedsiębiorstwo, przyspieszając procesy płatnicze oraz obieg zamówień i faktur.
Moduł Sprzedaż dotyka również części logistycznej związanej z planami dostaw, wyborem przewoźnika, organizacją i kontrolą wysyłek oraz wymaganych dokumentów.
Przewiń do góry