Zarządzanie jakością


Międzyorganizacyjne zarządzanie jakością i identyfikowalnością

Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie umożliwia identyfikację błędów oraz analizę przyczyn powstałych niezgodności. Działania te pozwalają podjąć stosowne operacje zapobiegawcze, co przekłada się na udoskonalenie metod produkcji w dążeniu do wytwarzania powtarzalnych artykułów, o zaprojektowanych właściwościach, przy jednoczesnym ograniczeniu strat.

Z kontrolą jakości mamy do czynienia zarówno podczas kontrolowania narzędzi pomiarowych czy produkowanych wyrobów, jak i podczas serwisu maszyn. Kontrola jakości może odbywać się na poziomie poszczególnych operacji, określonych detali oraz całych wyrobów. Może odnosić się również do przyjmowanych towarów. Kontrolę możemy przeprowadzać zarówno jakościowo, jak i ilościowo dla poszczególnych wyrobów. Poprzez formularz „zarządzania niezgodnościami” jesteśmy w stanie dokładnie opisać przebieg kontroli oraz niezgodności w przypadku ich wystąpienia. Możliwość zarządzania niezgodnościami może prowadzić do dalszej analizy i działania w celu rozwiązania problemu – poprzez wprowadzanie działań zapobiegawczych, naprawczych lub prewencyjnych.

Bezpośrednio na jakość produkowanych wyrobów wpływa utrzymanie parku maszynowego w dobrej kondycji. Takie czynności wspomaga moduł CMMS systemu Yourcegid Manufacturing PMI, gdzie możemy zarządzać maszynami oraz urządzeniami pomiarowymi. Wszelkie awarie i naprawy dokumentowane są poprzez odpowiednie formularze.

wycena

ZAPYTAJ O WYCENĘ

Przewiń do góry