CRM


Moduł CRM pozwala skutecznie zarządzać relacjami z klientem oraz usprawnia proces sprzedaży

Pośrednio informacje zawarte w CRM mogą wspierać decyzje o podjęciu działań marketingowych wobec klientów. Wszystkie odnotowane rekordy są połączone z już posiadanymi informacjami o kliencie, umożliwiając pełny podgląd relacji z kontrahentem, analizę procesu sprzedaży oraz wprowadzanie działań korygujących w celu zwiększenia szansy na sukces. System pozwala również na wgląd i analizę działań pracowników handlowych.

CRM
Moduł CRM pozwala na:

  • Zarządzanie rekordami Klient/Prospekt/Kontakt
  • Monitorowanie szans sprzedaży (produkt, kwota, ilość)
  • Monitorowanie działań historycznych oraz planowanych z klientem
  • Analizy operacji sprzedaży
  • Sprawne zarządzanie relacjami z klientem – korzystnie wpływa na efektywność pracy handlowców

 
 

wycena

ZAPYTAJ O WYCENĘ

Przewiń do góry