Serwis posprzedażny


Wsparcie, które przyśpiesza i usprawnia działalność firmy w zakresie obsługi produktów wytwarzanych przez zakład produkcyjny

Dla producentów złożonych wyrobów system YourCegid Manufacturing PMI umożliwia automatyczne generowanie kartoteki serwisowej produktów, dla których świadczona będzie gwarancja. Serwis pozwala na rejestrację czynności serwisowych oraz tworzy historię realizacji napraw. Każdy produkt posiada kartotekę ze szczegółowymi informacjami o produkcie m.in. o jego numerze seryjnym, wersji, typie czy rodzaju gwarancji.

W ramach działań serwisu dostępny jest pełen wgląd w historię zleceń serwisowych, a także następujące prace:

  • Zwroty produktów na magazyn
  • Tworzenie zamówień na produkt zastępczy
  • Tworzenie zamówień serwisowych na podzespoły naprawianego produktu
  • Utworzenie bezpośredniej dostawy towaru z serwisu do klienta
  • Fakturowanie w przypadku prac objętych gwarancją płatną
  • Szkolenia z obsługi systemu

 
 
 

wycena

ZAPYTAJ O WYCENĘ

Przewiń do góry