Zarządzanie sprzedażą z Manufacturing PMI firmy Cegid


Yourcegid Manufacturing PMI pozwala skutecznie kontrolować system sprzedaży i zapewnia dostęp do aktualnych informacji o klientach

Moduł oferuje liczne funkcje wspierające zarządzanie sprzedażą wyrobów, jak również produktów pochodzenia zewnętrznego stanowiących często dodatkową ofertę handlową przedsiębiorstwa. Oprogramowanie umożliwia skuteczną kontrolę systemu sprzedaży i zapewnia dostęp do aktualnych informacji o klientach. Dostępna jest pełna historia transakcji związanych z kontrahentem wraz z aktualnymi informacjami o płatnościach, stanie produkcji prowadzonej dla danego klienta oraz o planach wysyłek.

Przemysł

Moduł Sprzedaż pozwala na przejście od oferty cenowej do przekształcenia wybranych ofert w zamówienia, jak również na monitorowanie poziomu ofert w odniesieniu do realizowanych zamówień. System jest w pełni zintegrowany z danymi technicznymi i realizacją produkcji. Już podczas rozmowy handlowej z klientem możliwe jest podanie terminu realizacji oraz dostawy zamówienia poprzez przeprowadzenie symulacji możliwości produkcyjnych, która bierze pod uwagę aktualne plany produkcyjne, dostępność surowca czy obłożenie maszyn.

W Yourcegid Manufacturing PMI mamy dostęp do rozbudowanego zarządzania cennikami, promocjami okresowymi, marżami oraz upustami w odniesieniu do wybranych klientów. Tworzenie cenników z oznaczonym terminem obowiązywania pozwala na rejestrowanie i kształtowanie cen z wyprzedzeniem. Można monitorować również poziom opłacenia faktur i poziom wykorzystania kredytu kupieckiego.

Szacowanie okresowo zmiennego zapotrzebowania klientów poprzez prognozy sprzedaży pozwala odpowiednio się przygotować do wzmożonego zapotrzebowania rynku. Ponadto sprzedaż ściśle związana jest z modułem zarządzania szansami sprzedaży w CRM, który pozwala prognozować przychody, monitorować i rozliczać działania handlowe. Sprawny obieg dokumentów pomiędzy firmą a jej kontrahentami pozytywnie wpływa na przedsiębiorstwo, przyspieszając procesy płatnicze oraz obieg zamówień i faktur.

Moduł Sprzedaż dotyka również części logistycznej związanej z planami dostaw, wyborem przewoźnika, organizacją i kontrolą wysyłek oraz wymaganych dokumentów.


Funkcje modułu Sprzedaż:

  • BAZA KONTRAHENTÓW – system pozwala skutecznie kontrolować cały proces sprzedaży bazujący w dużej mierze na informacji o klientach, w którą są wyposażeni handlowcy. W module sprzedaży dostępna jest pełna historia transakcji związanych z kontrahentem wraz z aktualnymi informacjami o aktywnych zamówieniach i wysyłkach.
  • OFERTY/ZAMÓWIENIA/DOSTAWY – szybkie przetwarzanie ofert cenowych, realizowanie zamówień i rejestrowanie faktur. Moduł jest w pełni zintegrowany i umożliwia jednoczesne obliczanie ceny sprzedaży oraz czasu produkcji. Już podczas rozmowy z klientem możliwe jest podanie wiążącego terminu realizacji zamówienia przeprowadzając symulację produkcji w celu przewidzenia czasu realizacji.
  • CENY SPRZEDAŻY – wbudowane funkcje zarządzania cenami, upustami oraz promocjami. Istnieje możliwość zdefiniowania wielu cenników i rabatów dla towarów czy kontrahentów. Tworzenie cenników z oznaczonym terminem obowiązywania pozwala na rejestrowanie i kształtowanie cen z wyprzedzeniem.
  • DOKUMENTY SPRZEDAŻY – narzędzie EDI umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów dla ofert i zamówień produkcyjnych między dostawcą a odbiorcą.
  • ZARZĄDZANIE DANYMI STATYSTYCZNYMI – szacowanie potrzeb klientów poprzez prognozy sprzedaży pozwala uniknąć przerw w zaopatrzeniu. Monitorowanie ofert, zamówień, dostaw i płatności, dostęp do wstępnych statystyk i monitorowanie sytuacji rynkowej pozwala przewidywać oraz planować produkcję.

 
 

wycena

ZAPYTAJ O WYCENĘ

Przewiń do góry